tirsdag 15. april 2008

Montanita!




De tre siste helgene har vi tilbragt ved Stillehavet! Det har vaert godt aa komme seg litt vekk fra storbyen og slappe av ved stranden. Den siste helgen reiste vi til et sted ved kysten som heter Montanita! Vi reiste dit sammen med noen av volontorene som jobber for misjonsalliansen, og la oss inn paa et hostall, en liten spasertur fra stranden. Lite visste vi at det skulle vaere bryllup i nabolokalet til hostallet og at festen skulle vare til klokken 7 om morgenen.. Og her snakker vi om HOY musikk og toastmaster som synger med i microfonen! Saa det ble ikke saa mye sovn paa oss den natten kan du si. Ellers koste vi oss hele helgen nede paa stranden. Helt fantastisk! Med vandrende kjopesenter, som stadig hadde noe aa tilby oss hvite, kunne vi kjope alt fra oredoddstativ, uro over sengen, fersk mango og ikke minst masse smykker.

2 kommentarer:

evy sa...

Kjenner eg blei litt feriesjuk når eg såg dei bildene- kjempe fint. Men den skuleveien såg ut te å vera ein opplevelse... Halda dekå godt fast!!!

Anonym sa...

blei litt reiselysten eg og no!! Og DEN fantastiske solnedgangen!! Sukk.. og Rannveig - eg har ikkje fått mail på flere dager no, like skuffa kver gang eg går innpå innboksen! Hint hint. Hehe. Klem;)